Varulv [Anmälan] - Mäster Ulv 5

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,434
Påstår satanisten som outat sig själv i ren å skär ondska - vik hädan Lucifer👹
Du har varit kulkastare och Jesus i de spel jag spelat, alltid på andra sidan.
Röst: @Sidd
Basse skriver om hur man ska släppa prestigen, byn vinner som ett lag, sjung "We Shall Overcome" med Birgit Friggebo etc. Dumheter! Man kan spåra ulvtells över flera spel. Rösta på mig så kommer jag skriva upp dig i min Book of Grudges. Se bara hur det gick för Impetigo när han röstade på mig i Paradise Ulvtell.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,710
Location
Oktoberlandet
Du har varit kulkastare och Jesus i de spel jag spelat, alltid på andra sidan.
Röst: @Sidd
Basse skriver om hur man ska släppa prestigen, byn vinner som ett lag, sjung "We Shall Overcome" med Birgit Friggebo etc. Dumheter! Man kan spåra ulvtells över flera spel. Rösta på mig så kommer jag skriva upp dig i min Book of Grudges. Se bara hur det gick för Impetigo när han röstade på mig i Paradise Ulvtell.
Men nu lugnar vi ner oss min lilla vattenmus❤ å så vänder vi blad😇
Det finns frälsning för oss alla å Basse sjunger så fint å länge leve Biobonker och vi vet ju att inne inne så är ju Rasmus MU👍
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,784
Location
Stockholm
Men nu lugnar vi ner oss min lilla vattenmus❤ å så vänder vi blad😇
Det finns frälsning för oss alla å Basse sjunger så fint å länge leve Biobonker och vi vet ju att inne inne så är ju Rasmus MU👍
Dina ord värmer mitt iskalla hjärta ❤
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,393
Som spelledare kan jag bekräfta detta.

Röst: @RasmusL
Nu håller vi i hatten här lite! Om du som spelledare är med i spelet så utesluter det möjligheten att du skulle vara bybo, eftersom det är du som slumpar fram vem som är Mäster ulv. Det enda rationella då är ju att du är på ulvlaget (kanske tom MU?), vilket jag misstänkt ganska länge. Det betyder att det här är lögn och @RasmusL är grönast på banan och @Vimes bara försöker avleda uppmärksamhet från ulven som drevades nyss. Och vem var det? Jo, @LegoIvar som råkade försäga sig om att ha fått ett mail om att vara MU. Med tanke på att vi är rätt många spelare så utgår jag ifrån att LegoIvar som MU fått poäng nog för att köpa sig ganska många ulvar (kostar väl dock extra att förvandla spelledaren till ulv kan jag tänka mig), men det finns ju minst en till i alla fall.
Eller så har @Vimes snott spelidéer av mina misslyckanden så ni ÄR ALLA MÄSTER ULVS!

Röst: @allaandrasomspelarochspelledaren
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,699
Jag vill inte vara neggig och så, men nu har den här pre-game-tråden tagit upp tio (!) sidor! Hur är det tänkt att man ska ha koll på allt? Jag har faktiskt ett liv utanför pre-game! Var ser man rösträkninegn nu igen? Jag får inte Martins app att funka!!!1!! Plus att jag tyckr att våra PM är jättesvåra att förstå, har jag ens fått nåt?

Kan vi pls chilla lite!!11!!!
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,784
Location
Stockholm
Jag vill inte vara neggig och så, men nu har den här pre-game-tråden tagit upp tio (!) sidor! Hur är det tänkt att man ska ha koll på allt? Jag har faktiskt ett liv utanför pre-game! Var ser man rösträkninegn nu igen? Jag får inte Martins app att funka!!!1!! Plus att jag tyckr att våra PM är jättesvåra att förstå, har jag ens fått nåt?

Kan vi pls chilla lite!!11!!!
Rösträkning:
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,710
Location
Oktoberlandet
Jag vill inte vara neggig och så, men nu har den här pre-game-tråden tagit upp tio (!) sidor! Hur är det tänkt att man ska ha koll på allt? Jag har faktiskt ett liv utanför pre-game! Var ser man rösträkninegn nu igen? Jag får inte Martins app att funka!!!1!! Plus att jag tyckr att våra PM är jättesvåra att förstå, har jag ens fått nåt?

Kan vi pls chilla lite!!11!!!
Nej!
Som musiker vet du att övning ger färdighet och uppvärmning inför aktivitet är viktigt.
Tex den oerhört viktiga träning i att tumma👍😍😇👹
 

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
897
Jag vill inte vara neggig och så,
Vad bra! Det är ulvigt att vara neggig

men nu har den här pre-game-tråden tagit upp tio (!) sidor! Hur är det tänkt att man ska ha koll på allt? Jag har faktiskt ett liv utanför pre-game! Var ser man rösträkninegn nu igen? Jag får inte Martins app att funka!!!1!! Plus att jag tyckr att våra PM är jättesvåra att förstå, har jag ens fått nåt?
Röst: @Basenanji
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,393
Vad bra! Det är ulvigt att vara neggig
Ärligt talat tror jag att det är precis tvärtom. Det är alltid byborna som är paranoida och ser ulvsvansar under varenda byxkant, som öppet misstror både bröder och vänner och som alltid kastar skit på varandra för att en råkat göra minsta lilla misstag. Ulvarna å andra sidan försöker alltid ställa sig in, vara charmiga och trevliga, gärna förstärker andras uppfattningar och känslor och gärna håller bybor om ryggen när de anklagar varandra.
 

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
897
Ärligt talat tror jag att det är precis tvärtom. Det är alltid byborna som är paranoida och ser ulvsvansar under varenda byxkant, som öppet misstror både bröder och vänner och som alltid kastar skit på varandra för att en råkat göra minsta lilla misstag. Ulvarna å andra sidan försöker alltid ställa sig in, vara charmiga och trevliga, gärna förstärker andras uppfattningar och känslor och gärna håller bybor om ryggen när de anklagar varandra.
Det du säger är alltså att bara de duktigaste ulvarna är neggiga? Fortfarande ulvigt alltså.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,507
Målbilden är förstås att Basse ska vara inkluderad och kunna delta i ordinarie speltråd, men i varje fall temporärt kan vi behöva se över anpassade lösningar där Basse spelar i en särskild PM-tråd med bara spelledaren.
 
Top